czwartek, 16 kwietnia 2015

Fioletowo

I nadeszła wiosna a z nią pare ciepłych dni :) Właśnie siedzę na polu i połykam slonće chwila wolnego dobrze mi zrobi :) 
Zastanawiałam sie ostatnio co daj mi zabawa U Danutki to kolejny raz kiedy sie u niej bawię nawet już nie pamietam przez jaki blog do niej trafiłam ale to był celny strzał bo lista ulubionych blogów cały czas sie rozrasta. Poznałam wiele nowych osób poprzez cudowne prace które tworzą ale tez poznałam kolory bo na początku każdego miesiąca zastanawiam sie co to będzie i nawet jak trafi sie kolor który nie jest ulubiony nie ma go w zbiorach to okazuje się że potem i tak do niego wracam stwierdzając że coś jednak w sobie ma :) 
I tak w kwietniu zawitał do nas fiolet który moim kolorem nie jest ale jak przyjżałam sie bliżej odcieniom koralików zebranych w domu i innym pracą to zmieniam zdanie :) 



Ja na fioletowy kwiecień proponuje broszkę









Myślę że nada się do wiosennych stylizacji :)


A odpowiadając na pytanie Danusi o przyjaciela dla Stefana prpopnuje przyjaźń niemożliwą , bo czy niemożliwe istnieje , codziennie pokonujemy w życiu wiele trudności udowadniając 
sobie jak wiele możemy dlatego 
myślę że bociek też wytrwa i będzie świetnym przyjacielem Stefana ;)
















Dziękuje wam że jesteście i do mnie zaglądacie zostawiając dla mnie zawsze miłe słowa :) 

94 komentarze:

  1. Piękna broszka,bardzo retro,uwielbiam takie rzeczy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna broszka, choć ja z tej łezki widziałabym raczej wisiorek, ale ja już taka niebroszkowa jestem ;-)
    Pozdrawiam wiosennie i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też początkowo myślałamo wisiorku ale takiej broszki w kolekcji jeszcze nie było :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczna broszka, dużo pracy przy tych koralikach...

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie jeżynka! :-)


    no nie wiem czy to taka "niemożliwa" przyjaźń... Ania podobnoć dysponuje bocianem wegeterianinem ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe staje się właśnie możliwe bocian wegetarianin :) :) :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dorota napisała, że broszka-jeżynka, a ja dodam - cud-malinka.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta broszka. Koraliki to da mnie czarna magia ale lubię patrzeć na to co z nich powstaje.
    Pozdrawiam i miłej zabawy życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zabawa jak zawsze super :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękna i bardzo romantyczna broszka
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle koralików w jednej broszce musiałaś się nieźle napracować bardzo wiosenna zauważyłam,że sporo teraz fioletu w tegorocznej modzie więc będzie idealnym dodatkiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta broszka i kształt i kolory,że nie wspomnę o bogactwie koralików,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna broszka zachwyciłam się jej kolorkiem pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brosza wygląda świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż mogę napisać ... śliczna praca . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutka broszka, fajne odcienie fioletu zgromadziłaś , będzie pasować do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tych fioletów nazbierało :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Ale ślicznie poplecione te koraliki, w rezultacie super broszka CI wyszłą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Broszka jest przepiękna :) podziwiam tak kunsztowną pracę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna rzecz, bardzo efektowna

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koralikowe prace, Twoja broszka jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna koralikowa broszka,całkiem inny ten odcień fioletu z czego bardzo się cieszę .
    Oczywiście zadanie zaliczone ,nie może być inaczej.'
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Danutka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna broszka:) Na pewno będzie ozdobą wiosennych stylizacji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna broszka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo urokliwa broszka, niby nieduża a jaki efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :D za miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  22. Cudna broszka i pięknie się mieni :) Uwielbiam oglądać Twoje koralikowe biżutki, bo są piękne i perfekcyjnie wykonane :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci pięknie za tak miłe slowa :D Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  23. Ojej ! Jakie piękne błyszczące cacko :) Świetna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Broszka naprawdę bardzo ładna . Ma oryginalny wygląd. Może ukazać piękno stroju zupełnie z innej strony. Na pewno ożywi ubranie. Widuje się ją coraz częściej , wraca do łask.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna i bardzo efektowna broszka. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzenko przepiękna broszka. Śliczne dobrane kolorki i staranne wykonanie a sam środeczek bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zauroczona tym nietypowym odcieniem fioleciku - jest fantastyczny. Broszka jest piękna i elegancka.
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że się podoba lubię ten odcień fioletu w większości ametyst :D Dziękuję Pozdrawiam

      Usuń
  28. Broszka piękna, choć ja raczej biżuterii nie noszę to podoba mi się i kształt i kolor

    OdpowiedzUsuń
  29. Broszka jest tak niesamowicie ozdobna, że pierwsze skojarzenie to XIX w biżuteria. Idealnie pasuje do koronkowych bluzek i gorsetów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja ją troche podrasuję wiekowo i będzie idealna na dziś ;) Pozdrawiam

      Usuń
  30. Piękna broszka a odcienie fioletu fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jest ta broszka :) Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O jaka broszka, z chęcią bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna!!! Jak ja lubię takie koralikowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  34. podkradłabym to cudeńko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Broszka zwróci uwagę nie jeden raz na siebie :0 , jest cudna , może kiedyś pokusisz się o powiększenie kompletu o kolczyki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, może choć różnie bywa czasmi praca musi nabrać mocy urzędowej :) Pozdrawiam

      Usuń
  36. Piękna broszka, bardzo mi się podoba oprawa kryształka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna , niczym od najdroższego jubilera :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna ta broszka taka królewska z tym kamieniem fioletowym w środku - bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Och, jaka piękna. Niby drobna i prosta , a po prostu klejnocik. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Broszka jest przepiękna! Taka wytworna i bogata! Kolor super, wygląda na zdjęciach nieco jak rubinowy, ale wierzę Ci, że to fiolet, bo aparaty lubią robić takie psikusy z kolorami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna brosza, bardzo elegancka. Pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna broszka ,w pięknym odcieniu fioletu :))

    OdpowiedzUsuń