czwartek, 19 lutego 2015

Sisters :)

Czy warto zaczynać od choroby chyba nie więc zacznę od koralików 
KOCHAM JE  
Czasami uwielbiam nawlekać sekwencje a potem szydełkować a czasami przewagę ma igła, pisałam ostatnio że będzie zmiana ale ona chyba nie nadchodzi :) jedno czy drugie to jednak zawsze koraliki :D


Gdzieś tam kiedys znalezione nie podpisane do zakochania u mnie ciepły delikatny beż i złote bursztyny jak siostry, ale zgodne w ciepłej tonacji przyciągają swoim urokiem :)
Oceńcie sami ja je uwielbiam 








O chorobie na końcu bo się kuruję więc wrzucam zdjęcia sióstr które powstały juz troche wcześniej i idę podłubać pod kocykiem ;)























Buziaki dla was Dziękuję że jesteście ze mną i zostawiacie dla mnie miłe słowa , którymi się karmię tworząc :D 

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i eleganckie bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto tutaj zaglądać. Znowu charyzmatyczny dodatek. To zawsze jest trendy. Bursztynowa super wygląda. Przykuwa od razu uwagę oryginalnością, stylem, formą i kolorem. I ważne ,że ma charakter oficjalny i luźny. Na dyskotece dziewczyna zrobi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą ładnym dodatkiem na wiele okazji i bez okazji też nadadzą szyku :) Dziękuję za miłe słowa :D

      Usuń
  3. Marzenko wspaniałe bransoletki,nosz kurcze miałabym problem z wyborem ,bo oba kolory kocham i beżowe i bursztynowe.
    Wspaniała praca,jestem nimi oczarowana.
    Podzrawiam cieplutko i buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu to takie wdzięczne kolorki, że trudno wybrać ulubiony dzięki za odwiedziny :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Śliczne siostrzyczki i obie pięknie się prezentują :) Niestety pogoda nas nie rozpieszcza i mamy "zasmarkany" okres, więc nie daj się Marzenko i wracaj szybko do zdrówka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje nie znoszę byc chora więc stosuję wszelkie środki ;) aby szybko przegnać chorobę :) Dziękuję za odwiedziny bardzo mi miło :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale śliczne. Uwielbiam takie proste formy. No cudne po prostu! I te kolory. Również zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne bransolety:) Niby proste, a takie piękne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzena Twoja biżuteria jest doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ci pięknie Agnieszko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te siostry, przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, bardzo udane. Ale najbardziej spodobało mi się , jak napisałaś o przyjemności, jaką sprawia Ci tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Tak się juz wkręciłam że przepadłam na dobre :D

      Usuń